saygın amblem logo

Fen Lisesi

Özel Saygın Anadolu ve Fen Liseleri olarak amacımız, eğitimimizle öğrencilerimizi ilgi, yetenek ve başarılarına göre en iyi yüksek öğretim programına yerleştirmektir. ‘’Burada Hedefler Yüksek’’ diyerek çıktığımız bu yolda attığımız her adım kararlı, sağlam ve hedef odaklıdır.Bu sayede öğrencilerimiz YKS sayısal alanda Türkiye 342.si ve Türkiye  174.sü olarak güzel başarılar elde etmiştir.

Elbette okullarımızın bu başarısı bir tesadüf değildir.Bu başarılar, deneyimli ve donanımlı eğitim kadromuzun  sistemli- planlı ve programlı olmaları, öğrencilerimizin azimli oluşu aynı zamanda bilincli çalışmalarıyla ortaya çıkan bir sonuçtur.

9,10,11.sınıflarımıza uyguladığımız haftalık Konu Tarama Testleri  ile yılda 34 adet  KTT ,yıl içerisinde belirli periyotlarla uyguladığımız  toplam 9 Kazanım Değerlendirme Sınavı (KDS) yapılarak öğrencilerimizdeki eksiklikleri belirleyip  sınav sonuçlarına göre kurs programları planlanmaktadır.

YKS çalışmalarımız 11.sınıftan itibaren başlamakta ve yaz döneminde hızlandırma programı olarak devam etmektedir. Yıl içerisinde 11.sınıf öğrencilerimize uyguladığımız 8 adet TYT ile öğrencilerimizin sınav deneyimleri geliştirilmektedir. 12.sınıf  öğrencilerimize ise her hafta sonu uyguladığımız YKS deneme sınavları, sınava 2 hafta kala her gün uygulanmakta ve hazırladığımız özel programlarla öğrencilerimizin sınava hazır hale gelmeleri sağlanmaktadır.

Öğrencilerimize haftanın 6 günü sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif  alanlarda da gerekli tüm imkân ve desteği verip yeteneklerini ortaya çıkarabilecekleri,kendilerini geliştirebilecekleri bireysel veya  ekip çalışmalarıyla sosyal beceri kazanabilecekleri ortamı sağlayarak öğrencilerimizin bedenen, zihnen ve ruhen sağlıklı, yaratıcı ve üretken bireyler olarak yetişmelerini hedefliyoruz.

Okulumuzda uyguladığımız ve öğrencilerimiz tarafından yoğun ilgi gösterilen Kamp 500 uygulamamız ve öğrencilerimizin derslerdeki tutumunu A’dan Z’ye değerlendiren Mercek sistemimizle HEDEFLEDİĞİMİZ BAŞARIYA EMİN ADIMLARLA YAKLAŞIYORUZ.